Wednesday, January 7, 2009

ALLAH SELAMATKAN IJN.


SALAM HORMAT.
Kalau bukan kerana Pilihanraya KT yang semakin hampir,mana mungkin Sime Darby akan berundur setangkas ini.Walaubagaimanapun,kita harus bersyukur dengan perkembangan terbaru ini.Benarlah setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya.Kita sebagai manusia yang sebaik-baik kejadian Allah swt jadikan seharusnya dapat menggunakan kelebihan akal yang dianugerahkan.
Ayuh seluruh pengundi KT,marilah bersama-sama membuang yang keruh dan mengambil yang jernih.Bersama-samalah mengundi BARISAN NASIONAL,kerana sudah terbukti Kerajaan Barisan Nasional hari ini mendengar luahan hati rakyat Malaysia.
Untuk menggantikan sesuatu dengan yang baru kita harus pastikan yang baru itu lebih baik dari yang lama.Andai kata yang baru itu tidak terbukti Qualitynya,hanya indah dan gagah pada iklan dan sudah terbukti seperti yang berlaku di Perak dan Selangor.Alangkah ruginya bila lewat menyedari hakikat tersebut.
Dengan Nama Allah, Yang Maha Pemurah, Lagi Maha Mengasihani.
Demi Masa.Sesungguhnya Manusia Itu Dalam Kerugian.Kecuali Orang-Orang Yang Beriman Dan Beramal Soleh Dan Mereka Pula Berpesan-Pesan Dengan Kebenaran Serta Berpesan-Pesan Dengan Sabar.
AL`ASHR.
WASSALAM.

1 comment:

wmu350 said...

takbir....allahhuakbar!!kembalilah kepada BN.
SEBABTU SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT,RAKYAT DIAM DEPA PULUN HABIS2,JADI RAKYAT KENA BERSUARA SEPERTI HARI INI.KALAU TAK DE HIKMAK SAUDARA AWI PUN TAK BUAT BLOG BETUL TAK...ITULAH HIKMAKNYA