Tuesday, February 17, 2009

TIGA PEMUDA PILIHAN ANDA.

JANGAN LUPA JANJI TEMU ANDA DENGAN TIGA CALON KP DI DALAM HUJAH DI TV9 JAM 9.30 MLM HARI SELASA 17 FEB `09.SIAPA PILIHAN ANDA???




INI PILIHAN SAYA DAN RAKAN-RAKAN IAITU DATO SERI DR MOHAMAD KHIR TOYO.


BERTEMU KITA SEMUA DI HADAPAN KACA TV.
WASSALAM.

8 comments:

Anonymous said...

SAYA PILEEEEEH MUKHRIZ. TOYO DAH KALAH DI SELANGOR. JADI ADA TITIK HITAM. WASSALAM

awi.prt8 said...

arifomar,

Ds khir sudah bangkit kembali selepas kekalahan di Selangor,walaupun ada campurtangan Tingkat Empat dan pemilihan calon yang salah utk PRU12 tetapi Ds khir bertanggungjawab dengan melepaskan jawatan ketua umno negeri.

Agaknya saudara lupa dari setiap kegagalan HERO akan berjuang untuk kejayaan yang lebih hebat.Takkan sekali tewas dah angkat bendera putih...TU MACAM PERANGAI ANAK BAPAK JER...siket-siket mengadu kat bapak or bapak martua...ish pemuda apa mcm tu TAK BERANI LANGSUNG.

Anonymous said...

Salam...pilihan saya mukhris

Anonymous said...

Akan memula nak juga pilih Mukriz tapi lepas aku nengok keberanian DS Khir antar memo kat umah K.singh, aku jadik suka pulak kat dia...tak kisah la mana2 janji jgn yg sorang tu sudah...

wmu350 said...

amin...hanya jauhari mengenal manikam....nampak tak apa suara hati kata...setiap kejatuhan dia akan bangkit malah lebih tinggi demi untuk agama bangsa dan negara tercinta...termasuklah demi untuk penyokong mukhriz dan kj...faham..

aku malam ni tido awal awi...hee..hee bini dah merajuk asyik kempen ds khir je..bini pun cemburu wooo....jangan salah faham pulak ...ingat sebagai pemimpin je

zedmagel said...

Saya pilih KJ, betul arifomar kata tu. Hakikat perlu diterima. Jangan bias, kita memilih KP UMNO Malaysia bukannya MB negeri atau pak menteri.

Ikhlaslah dalam memilih.

zedmagel said...

Saudara NLB,

Terima kasih menjadi follower ke dua di blog saya ye. Berdebat tanda sahabat, bertengkar tandanya masih sepakat. Tegakkan Islam, Melayu kita sama-sama jayakan.

Salam hormat saya.

awi.prt8 said...

wmu350,

tanggungjawab dirumah jangan diabaikan saudara.bukan nafkah wang ringgit sahaja wajib untuk ditunaikan.

zedmagel,

berbedza pendapat amat dituntut dalam mencapai kata sepakat namun apabila kata putus sudah dicapai maka silaturrahim jangan terputus.